TRS
Alates selle loomisest enam kui 50 aastat tagasi on TRS-ist saanud üks suurimaid etniliste toiduainete tarnijaid Euroopa turul. Uusimate lao- ja müügitehnoloogiate kasutamine tagab, et kõik tooted jõuavad klientideni parimas võimalikus seisukorras. Kvaliteet on TRS-i jaoks kõige olulisem, seetõttu toimub range kontroll igal sammul – alates tooraine ostmisest ja tarnimisest kuni toodete kohaletoimetamiseni üle maailma.
TRS asutati 1959. aastal, kui Taherally Remanji Suterwalla alustas oma pere toel äritegevust Mumbais. Ajalooliselt ei olnud idast pärit parimaid vürtse ja kaunvilju alati kerge kätte saada. Pikad reisid ja ebaühtlane kvaliteet olid norm.
Taheraalselt mõistis Remanji Suterwalla, et Londonis on turg Aasia kodutoidu ihaldajatele. Ta avas India toiduainete poe, mis sai populaarseks kogu Lõuna-Inglismaal. Valik laienes peagi, hõlmates rohkem kvaliteetseid India vürtse, pastasid ja marinaade, kaunvilju, poppadumi, riisi ja jahu.
TRS on selle töö ette võtnud, et tuua tarbijateni Lõuna-Aasia parim koos kõige maitsvamate ja autentsemate maitsetega. Tänapäeval on TRS-i eesmärk tuua autentne kodu maitse lähemale kui kunagi varem.
Õige India toit võtab aega ja mõjuval põhjusel! Nende sügavate maitsekihtide eraldamiseks on TRS-i eksperdid loonud hulga intensiivseid maitseid ilma otseteede või täiteaineteta. TRSis oleme kirglikud maitse, toidu ja toiduvalmistamise armastajad. Tegelikult on TRSi äritegevuse tuumaks pidev püüd leida kõige ehtsamad kvaliteetvürtsid nende kõige puhtamal kujul. Iga TRS-i koostisosa on hoolikalt kasvatatud kõige ideaalsemates tingimustes ja koristatakse ainult siis, kui see on parim.